Vyhledávání zboží Informace Partneři
Zde se nacházíte: / Nápověda - hlavní

Nápověda - hlavní

Jak používat oXySHOP?

Registrace nového zákazníka:
Klikněte na odkaz pro registraci nového zákazníka
link.
Vyplňte minimálně všechny kolonky označené hvězdičkou (*).
Nastavte si předvolený způsob dopravy a úhrady.
V případě, že registrujete firmu, musíte ještě zadat obchodní jméno a IČO v dolní části stránky.
Jinou doručovací adresu můžete zadat až po provedení registrace.
V případě, že zadáte více dodacích adres, můžete při objednávání vybrat adresu kam chcete zboží doručit.

Změna údajů:
Fakturační údaje i dodací adresu můžete měnit
zde.

Přidání zboží do košíku, obsah košíku:
Zboží přidáte do svého košíku kliknutím na tuto ikonu:

Objednání zboží:
Zboží, které máte v košíku objednáte kliknutím na ikonu Zobrazit košík a potom Vás obchod provede postupně všemi kroky objednávky.
Zkontrolujte si prosím dodací adresu, způsob dodání a způsob platby.
Obratem po odeslání objednávky Vám přijde potvrzovací email.
V seznamu odeslaných objednávek si můžete ověřit, jestli nám objednávka přišla
link.
 
Kontrola stavu objednávky:
Stav své objednávky zjistíte
zde.
Podle počtu kusů ve sloupci blokace zjistíte, kolik kusů je pro Vás na skladě připraveno.

Změna objednávky:
Objednávky po potvrzení nelze měnit.


Informační emaily:
O stavu Vaší objednávky budete průběžně informování několika druhy emailů:
1) Potvrzeni objednávky – Potvrzení že objednávka byla přijata naším systémem.
2) Výzva k odběru -  V případě, že máte objednané zboží k osobnímu odběru, přijde Vám tento email ve chvíli, kdy je pro Vás vše připraveno na skladě.

Dostanu přesně to zboží, které vidím na obrázku?
Ano, dostanete to, co vidíte na obrázku.

 

Je možné v prodejně Chocotherapia platit platebními kartami?

Bohužel neakceptujeme žádné platební karty.